Lees voor



Niet registreren

Bij Hansacom hoeft u geen abonnement af te sluiten of te registreren. Alle hulp is gratis en zonder verplichtingen.
U krijgt ook nooit een rekening achteraf. Daarom staat er in de email die de medewerker die u gaat helpen een code.Die code is bij de medewerker en bij u bekend. U vraagt aan hem of haar om de code op te noemen. Zo weet u altijd dat u met een echte medewerker van Hansacom spreekt.



Het eerste wat u moet doen is Teamviewer downloaden voordat u het hulpformulier invult. Op die manier kan de hulpverlener van Hansacom direct aan de slag. Er zijn twee verschillende Teamviewer programma's. één voor de computer en één voor de mobiele telefoon.

Het tweede dat u doet is het formulier invullen. Let hierbij wel op dat u het goede apparaat kiest.
De versie van Teamviewer voor de mobiele telefoon is ook geschikt voor uw Tablet. Let op! Wij ondersteunen geen Apple apparaten





U krijgt gelijk een email terug van Hansacom met een overzicht van wat u ingevuld heeft.
Daarin staat ook dat de hulpverlener binnen 24 uur contact met u opneemt.
Als hij of zij contact met u opneemt wordt ook gelijk de hulpdatum vastgesteld.


Het is zover. De medewerker van Hansacom belt u op.
Na een inleiding gaat hij of zij aan de slag. Het kan zijn dat het de eerste keer een uur kan duren.
Hij of zij haalt uw systeem eerst door een Check. Tenzij het probleem bekend is dan kan het weer juist kort duren.
Tijdens de hulp is er beeld en geluidscontact. Het geluid is via de telefoon en het beeld via de webcam.
Tijdens de hulp kunt u vragen stellen als u iets niet begrijpt.





Extra informatie


Het kan zijn dat de medewerker van Hansacom een bepaalde map niet mag inzien. Dat begrijpen we. Geef aan de medewerker door welke map hij niet mag inzien.
Tijdens het onderhoud worden er programma's geinstalleerd. Deze zijn om het systeem op te schonen. De medewerker verwijderd deze als hij of zij klaar is.
Wilt u de programma's houden dan geeft u dat aan tijdens het telefonisch contact.
Heeft u vragen? schrijf deze op voordat de medewerker contact met u opneemt.